17.04.2009

İlk iki ay


Beşinci gün bebeğimiz evinde çok şükür. Kardeşlerimi hastaneye ziyaretçi olarak sokmadıkları için onlar ilk defa tanıştılar bebişle.. Ben de makina elimde sürekli fotoğraf çekmekteyim, ee bebek görmemişiz yıllardır :)









O eller, parmaklar.. Hele de tırnaklar minicik kendi ellerimle kıyaslama yapıyorum ve gülüyorum içimden :)

Ayakta uyuyor..

Şimdi de kucakta.. :)

       



2 yorum on "İlk iki ay"

Adsız dedi ki...

Allahım Allahım çok şekeyyy yaaaa...
hiç değişmemiş...
bebekliğinde de siması aynı...
ve güzelim saçlarrın havası yine aynı...(mine)

Fatma dedi ki...

Cok guzeeelll.Hastanede su ana kadar boyle guzel cocuk,hele hele erkek cocuk ve boyle saclarla asla gormemislerdi.Her kes kucuk beyimizi gorduyunde "Aman Allahim,ne guzel bir bebek!Ya bebeyim,bi kadar guzelim saclari ne yapacaksin,versene benim kiza! diyorlardi.(Yunusla beraber kiz cocuklari da vardi hastanede,ama hepsi de keldiler.Oyuzden anneleri oyle diyorlardi.)Ama ben o ilk anlari hic unutamam.Cok sekerdi,soyle nasil desem maasum,minicik elleri,ayaklari,gozleri....masaAllah cok seker cocukdu simdi daha da guzel masaAllah.

 

365 gün Yunus Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez